Как да изберем кола на старо
Страница 1 от 1
Как да изберем кола на старо
1. Сравнете дали годината на производство и кубатурата на двигателя са такива, каквито са обявени.
2. Също така проверете дали номерът на рамата отговаря на този в големия талон на колата, за да не се получи да задействате прехвърлянето и в КАТ да установят несъответствие.
3. Проверете дали работят чистачките, фаровете, лампите в купето, всички крушки на таблото, централното заключване и т.н.
4. Огледайте седалките, педалите и самото купе дали са износени. Ако е така, а километражът показва малко километри, значи е превъртян.
5. Потърсете следи от удар, пребоядисване или ръжда по каросерията.
6. Проверете окачването, като натиснете колата в четирите ъгъла при гумите. Не трябва да се чува скърцане или чукане. При отпускане колата трябва да се върне в изходно положение, без разлюляване и вибрации. Ослушвайте се за странни звуци и при движение на колата.
7. Проверете състоянието на двигателя, дали загрява, както и как се държи колата при завой и рязко спиране.
8. Забележете как работи двигателя - дали издава странични шумове или работи неравномерно.
9. Проверете цвета и миризмата на маслото. То трябва да е златисто кафяво, не черно (освен при дизеловите коли) и да не мирише на бензин (при бензиновите). В противен случай най-вероятно има проблем с мотора.
10. Форсирайте колата и вижте дали изхвърля черни газове и сажди от ауспуха. Това също е признак за проблем.
11. Огледайте гумите. Ако са износени неравномерно, това също говори за проблем с окачването.
12. Ако сервото не е наред педалът на спирачките слиза чак до пода на колата. Ако е много твърд, това значи износени накладки.
13. Поискайте са закарате колата на сервиз, където да измерят изгорелите газове, да проверят спирачките, окачването и най-важното компресията на двигателя.
14. Преди да купите кола, проучете цените на частите за нея и дали се намират лесно.
15. След като я купите задължително я закарайте на сервиз, за да сменят моторното масло и ангренажния ремък, а може и нещо друго да е за смяна.
2. Също така проверете дали номерът на рамата отговаря на този в големия талон на колата, за да не се получи да задействате прехвърлянето и в КАТ да установят несъответствие.
3. Проверете дали работят чистачките, фаровете, лампите в купето, всички крушки на таблото, централното заключване и т.н.
4. Огледайте седалките, педалите и самото купе дали са износени. Ако е така, а километражът показва малко километри, значи е превъртян.
5. Потърсете следи от удар, пребоядисване или ръжда по каросерията.
6. Проверете окачването, като натиснете колата в четирите ъгъла при гумите. Не трябва да се чува скърцане или чукане. При отпускане колата трябва да се върне в изходно положение, без разлюляване и вибрации. Ослушвайте се за странни звуци и при движение на колата.
7. Проверете състоянието на двигателя, дали загрява, както и как се държи колата при завой и рязко спиране.
8. Забележете как работи двигателя - дали издава странични шумове или работи неравномерно.
9. Проверете цвета и миризмата на маслото. То трябва да е златисто кафяво, не черно (освен при дизеловите коли) и да не мирише на бензин (при бензиновите). В противен случай най-вероятно има проблем с мотора.
10. Форсирайте колата и вижте дали изхвърля черни газове и сажди от ауспуха. Това също е признак за проблем.
11. Огледайте гумите. Ако са износени неравномерно, това също говори за проблем с окачването.
12. Ако сервото не е наред педалът на спирачките слиза чак до пода на колата. Ако е много твърд, това значи износени накладки.
13. Поискайте са закарате колата на сервиз, където да измерят изгорелите газове, да проверят спирачките, окачването и най-важното компресията на двигателя.
14. Преди да купите кола, проучете цените на частите за нея и дали се намират лесно.
15. След като я купите задължително я закарайте на сервиз, за да сменят моторното масло и ангренажния ремък, а може и нещо друго да е за смяна.
MZ SERVICE- Брой мнения : 33
Join date : 22.09.2010
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|